ConeCrazy
February 05, 2012, 10:36:01 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:

Home   Help Search Login Register  
Poll
Question: Zijn hier skaters/bladers uit Antwerpen? *
yes - 0 (0%)
No - 0 (0%)
Total Voters: 0

Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Newbie in slalom...  (Read 1624 times)
SeSa
Newbie
*

View Profile
« on: July 09, 2009, 03:07:21 pm »

* ...Zo niet kom ik naar de skaters of club uit... ;-)

Wie kan mij wat uitleg verschaffen om te starten met freestyle slalom eventueel mee in clubverband.

Ik kom dan uit Antwerpen en ben al ongeveer 10jaar uit de skate-scene maar met de aanschaf van een paar nieuwe skates
wil ik de draad terug opnemen. Niet meer in skate parken en op rampen en coopings als toen, maar het leren freestyle slalomen lijkt me wel wat!

ik wacht af...

Grtz !
sesa
Tim
ConeCrazy Team
Sr. Member
*

View Profile WWW
« Reply #1 on: July 09, 2009, 03:43:52 pm »

Hoi Sesa,

Mij lijkt het het beste dat je dit forum in de gaten houdt voor één van de volgende sessies.

Ik neem tevens aan dat Vicky Denissen even contact met je gaat opnemen, aangezien zijn van Antwerpen is, en regelmatig sessies e.d. organiseert in fitopia.

Alvast welkom... je hebt de juiste keuze gemaakt door Freestyle slalom te kiezen...

tot binnenkort.

Tim
SeSa
Newbie
*

View Profile
« Reply #2 on: July 09, 2009, 05:57:51 pm »

Hey Tim,

Merci voor de reply en de moeite. Het lijkt mij hier een standaard om verder in het engels te comuniceren,
dus zal ik mij bij de volgende hier ook aan houden ;-))

Grtz
tot binnekort
sesa
Jurgen
ConeCrazy Team
Sr. Member
*

View Profile
« Reply #3 on: July 09, 2009, 06:10:54 pm »

Hey sesa, welkom op ons forum Cheesy! Ikzelf ben van Vilvoorde. Als je kennis wil maken met de freestyle slalom scene moet je zeker naar battle Belgium komen op 18 en 19 juli in de grenslandhallen, daar zullen alle Belgische slalommers aanwezig zijn, en heb je de kans om de wereldtop aan het werk te zien!

-__- practice makes perfect -__-
Isabelle
ConeCrazy Team
Sr. Member
*

View Profile
« Reply #4 on: July 09, 2009, 06:39:38 pm »

En hou zeker het Sessions onderdeel in het oog. Daar kan je zien waar en wanneer we afpreken.
sch3lp
Administrator
Hero Member

View Profile WWW
« Reply #5 on: July 09, 2009, 07:46:52 pm »

Hey sesa, welkom op ons forum Cheesy! Ikzelf ben van Vilvoorde. Als je kennis wil maken met de freestyle slalom scene moet je zeker naar battle Belgium komen op 18 en 19 juli in de grenslandhallen, daar zullen alle Belgische slalommers aanwezig zijn, en heb je de kans om de wereldtop aan het werk te zien!

Misschien ook nog ff aan toevoegen dat we die zaterdag van BattleBelgium, van 9u tot 11u workshops geven.
Cheesy
SeSa
Newbie
*

View Profile
« Reply #6 on: July 10, 2009, 01:04:32 pm »

Jurgen, Isabelle, sch3lp...ook Gegroet!   Cool

Ik moet enkelen van jullie al wel hebben bezig gezien, welliswaar op youtube of dergelijke...
...en dat zag er al waanzinnig vet uit!!

De grenslandhallen...! Ik heb al wat proberen puzzelen met tijd en planning om daar te geraken,
normaliter zit ik net dat weekend op de mountainbike in BELUX, ik pas onze route aan zodat we de grenslandhallen
als pitstop richting thuishaven vinden ;-)

emma
Guest
« Reply #7 on: July 10, 2009, 02:49:36 pm »

Oh mooi!
Dan kan je alvast een drankje, een broodje en een vette T-shirt kopen!
Pages: [1]
  Print  

Jump to: